somos minuscula interiorismo

sobre minúscula

hola!

sóm la Teresa i la Cristina dues interioristes amb necessitat de compartir tot el que ens apassiona i inspira el dia a dia. I som Minúscula, un estudi d’ interiorisme on donem sortida a totes aquelles inquietuts que com a dissenyadores tenim.

a Minúscula ens agrada treballar els projectes de forma singular sense perdre la funcionalitat i en aquest blog ens agradaria plasmar aquest procés creatiu de treball i els elements que ens envolten i que volem compartir.

/hola!

somos Teresa y Cristina dos interioristas con necesidad de compartir todo lo que nos apasiona e inspira del día a día. Somos  Minúscula, un estudio de interiorismo que dar salida a todas aquellas inquietudes que como diseñadoras tenemos.

En Minúscula nos gusta trabajar los proyectos de forma singular sin perder la funcionalidad y en este blog nos gustaría plasmar este proceso creativo de trabajo y los elementos que nos rodean y que queremos compartir /


Comments
2 Responses to “sobre minúscula”
  1. Montse dice:

    Akestes si k en saben tu! 😉

  2. Jerry dice:

    Hola, deseo enviarle una copia del rlmtageneo interno de un colegio para que lo revice, es posible?? Le agradecereda me responda a mi correo electronico que le indicare9 mas abajo y que me indique a cual direccion se lo puedo enviar.Muchas gracias

Leave A Comment