El Rebost de la Juliette

En aquesta ocasió us volem parlar d’ un producte  i d’ un espai molt especial. El producte és el pa i l’ espai és El Rebost de la Juliette.

El Rebost de la Juliette es troba a Vilassar de Mar. Es tracta d’ un indret dedicat a la cultura del pa. És un espai acollidor i amb personalitat que a través dels sentits et porta a conèixer els productes elaborats per en Xevi Ramón (Triticum). Pans de qualitat que ens encanten, que recuperen  l’ essència de l’ artesania del pa amb les últimes tècniques .

els pans de Juliette (Triticum) / los panes de Juliette (Triticum)
els pans de Juliette (Triticum) / los panes de Juliette (Triticum)

El Rebost de la Juliette com els seus pans, evoca temps passats però també  és un espai  totalment contemporani. És una botiga alegre, on el color inunda cada una de les superfícies donant com a resultat un espai vital, divertit i càlid. Mobles recuperats, rajoles ceràmiques tipus mosaic hidràulic que aporten estampats a l’ espai i  terres de fusta que donen textura i calidesa.

La Karen, com a encarregada d’imatge i comunicació del negoci, i a la vegada parella del Xevi ens diu:

” Juliette és el nom de la nostra filla, la filla del forner Xevi Ramon, per nosaltres era com una metàfora, ja que Triticum és la mare de tot, de tots els projectes que podem realitzar i viure… Juliette és el resultat de tot això.
Un fill, un projecte on posar-hi tota la nostra passió, il·lusió, on aprendre, on gaudir, on fer el que més ens agrada… lliurement…
I sobretot donar a conèixer la cultura del pa i una filosofia de vida per nosaltres… estimar aquest ofici…”

Els seus productes també els trobem al Triticum  a la Fàbrica Moritz  de Barcelona, on no podem evitar entrar cada vegada que alguna ruta ens porta per destinacions properes.

entrada a Juliette
entrada a Juliette

 

bosses per el pa a Juliette / bolsas para el pan en Juliette
bosses per el pa a Juliette / bolsas para el pan en Juliette

http://elrebostdelajuliette.blogspot.com.es/

 

En esta ocasión os queremos hablar de un producto y de un espacio muy especial. El producto es el pan y el espacio es El Rebost de la Juliette.

El Rebost de la Juliette se encuentra en Vilassar de Mar. Se trata de un lugar dedicado a la cultura del pan. Es un espacio acogedor y con personalidad que a través de los sentidos te lleva a conocer los productos elaborados por Xevi Ramón (Triticum). Panes de calidad que nos encantan, que recuperan la esencia de la artesanía del pan con las últimas técnicas.

botiga Juliette en Vilassar de Mar/ tienda Juliette en Vilassar de Mar
botiga Juliette en Vilassar de Mar/ tienda Juliette en Vilassar de Mar

El Rebost de la Juliette como sus panes, evoca tiempos pasados pero también es un espacio totalmente contemporáneo. Es una tienda alegre, donde el color inunda cada una de las superficies dando como resulta un espacio vital, divertido y cálido. Muebles recuperados, baldosas cerámicas tipo mosaico hidráulico que aportan estampados al espacio, suelos de madera que dan textura y calidez.

Karen, como encargada de imagen y comunicación del negocio, y a la vez pareja de Xevi nos dice:

“Juliette es el nombre de nuestra hija, la hija del panadero Xevi Ramon, para nosotros era como una metáfora, puesto que Triticum es la madre de todo, de todos los proyectos que podemos realizar y vivir… Juliette es el resultado de todo esto.
Un hijo, un proyecto donde poner toda nuestra pasión, ilusión, donde aprender, donde disfrutar, donde hacer el que más nos gusta… libremente… Y sobre todo dar a conocer la cultura del pan y una filosofía de vida por nosotros… querer este oficio…”

Sus productos también los encontramos en Triticum Fábrica Moritz de Barcelona, donde no podemos evitar entrar cada vez que alguna ruta nos trae por destinos cercanos.

 

alguns pans de Triticum / algunos panes de Triticum
alguns pans de Triticum / algunos panes de Triticum

http://elrebostdelajuliette.blogspot.com.es/


Un comentario en “El Rebost de la Juliette

  1. Esto es ¡sorprendente! No he leído algo como esto antes . Es agradable hallar a alguien con algunas ideas originales sobre este tema. Este blog es algo que se necesita en la red , alguien con un poco de dominio. Un trabajo útil para traer algo nuevo a Internet. Gracias de todos lo que te leemos.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *